Oppgåver til modul 3

Snever eller vid forståing av kritisk tenking?

Dette innhaldet er meir enn eitt år gammalt. Informasjonen kan derfor vere utdatert.

Publisert 16.04.2021

Ta utgangspunkt i læreplanen sine tverrfaglege tema i eit undervisningsfag når du reflekterer over dette: 

  • På kva for trinn vert kritisk tenking tematisert i faget ditt?

  • Vert andre omgrep nytta i tillegg/staden for kritisk tenking?

  • Vert kritisk tenking skildra som ein individuell eigenskap, kollektiv eigenskap, eller kanskje ein kombinasjon av begge?

  • Kva for nokre verb går igjen i kompetansemåla?

  • Skal elevane skildre, gjere greie for, vurdere eller anna?

  • Skal elevane drøfte, arbeide med, reflektere, samtale eller anna?

  • Korleis kan ein vurdere læringsaktivitetar innanfor eit slikt tema?

Fann du det du leitte etter?

Ta gjerne kontakt med oss via sikker melding dersom du ønskjer at vi skal svare deg.